• START
  • Koszyk szkoleń
  • Konto
    • Dane do faktury
    • Szczegóły konta
    • Moje rejestracje
    • Zapomniane hasło
  • Pomoc
  • Kontakt
  • START
  • Koszyk szkoleń
  • Konto
    • Dane do faktury
    • Szczegóły konta
    • Moje rejestracje
    • Zapomniane hasło
  • Pomoc
  • Kontakt

 

Jak pomóc dziecku, które nie radzi sobie na zajęciach z edukacji matematycznej?

NAJBLIŻSZE TERMINY:

wkrótce nowy termin 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

PROWADZĄCY:

dr Małgorzata Skura - doktor pedagogiki, pedagog, terapeuta, nauczyciel w szkole podstawowej, wykładowca, szkoleniowec.   

Michał Lisicki - psycholog kliniczny, wychowawca w przedszkolu.Wykładowca i szkoleniowiec. 

KOSZT:

320 zł

MIEJSCE SZKOLENIA:

szkolenie online, platforma ZOOM

CZAS TRWANIA:

6 godzin dydaktycznych

czwartek: 17:00 - 20:00
piątek: 17:00 - 19:00

ADRESACI SZKOLENIA:

Szkolenie skierowanie jest do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej oraz nauczycieli przedszkolnych grup „0“, a także pedagogów szkolnych i wszystkich pozostałych zainteresowanych tych tematem.

CELE SZKOLENIA:

  • zapoznanie z pojęciem nadmiernych i specyficznych trudności w uczeniu się
    matematyki;
  • poznanie przyczyn trudności dziecka w uczeniu się matematyki;
  • poznanie sposobów planowania pomocy dziecku z nadmiernymi/specyficznymi
    trudnościami w uczeniu się matematyki;
  • poznanie sposób wprowadzania pojęć matematycznych, dostosowany do potrzeb i możliwości ucznia/uczennicy;
  • poznanie różnego rodzaju metod, sposobów, które ułatwiają dziecku uczenie się różnych pojęć matematycznych.

PRZEWIDYWANE EFEKTY:

Uczestnik potrafi:

  • dochodzić do przyczyn trudności w uczeniu się matematyki konkretnego dziecka;

  • napisać program pracy z dzieckiem;

  • zaplanować i przeprowadzić zajęcia z dzieckiem nastawione na rozwijanie określonych pojęć matematycznych.

Uczestnik zna:

  • przyczyny nadmiernych i specyficznych trudności dziecka w uczeniu się matematyki;

  • rodzaje trudności z jakimi borykają się dzieci;

  • sposoby wprowadzania pojęć matematycznych.

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Zwyczajne, nadmierne i specyficzne trudności dziecka w uczeniu się szkolnej matematyki.

  2. Przyczyny trudności dziecka w uczeniu się matematyki.

  3. Specyfika pracy z uczniem/uczennicą z nadmiernymi trudnościami w uczeniu się matematyki na zajęciach szkolnych oraz na zajęciach korekcyjno - wyrównawczych.

  4. Uczenie się  nowych pojęć z matematyki oraz ćwiczenie umiejętności posługiwania się znanymi pojęciami - rola gier, zabaw, doświadczeń matematycznych.

  5. Rola rozwoju różnych rozumowań w uczeniu się matematyki (klasyfikowanie, rytmy, operacyjne rozumowanie, myślenie przyczynowo - skutkowe, myślenie przez analogię).

  6. Planowanie pracy z uczniem/uczennicą z trudnościami w uczeniu się matematyki. Jak skonstruować program pomocy dziecku?

  7. Pomoce przydatne w pracy z dzieckiem z nadmiernymi trudnościami w uczeniu się matematyki.

KONTAKT W SPRAWIE SZKOLENIA:

e-mail: szkolenia@cwro.edu.pl lub telefon 579-751-245 

Cena szkolenia obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, przerwę kawową, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.  

UWAGI:

Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia. Brak płatności nie jest jednoznaczny z automatyczną anulacją zgłoszenia. Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100 % ceny.Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Uwaga! Placówka Kształcenia Ustawicznego Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) pod numerem ewidencyjnym: 2.14/00195/2021 oznacza to możliwość finansowania szkoleń dla osób bezrobotnych przez Urząd Pracy.

Przed szkoleniem Uczestnik otrzymuje bezpośredni link do szkolenia.

Adres

Woronicza 15 lok. 100
02-625 Warszawa

9:00 - 17:00

Kontakt

tel. kom. 579 751 245

email: szkolenia@cwro.edu.pl

Przydatne linki

Polityka prywatności
Regulamin szkoleń
Wyznacz trasę dojazdu

Formularze tradycyjne

formularz word
formularz pdf

Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości Sp. z o.o. - wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie: