Jak pomóc dziecku, które nie radzi sobie na zajęciach z edukacji matematycznej?
NAJBLIŻSZE TERMINY:
wkrótce nowy termin
PROWADZĄCY:
dr Małgorzata Skura - doktor pedagogiki, pedagog, terapeuta, nauczyciel w szkole podstawowej, wykładowca, szkoleniowec.
Michał Lisicki - psycholog kliniczny, wychowawca w przedszkolu.Wykładowca i szkoleniowiec.
KOSZT:
320 zł
MIEJSCE SZKOLENIA:
szkolenie online, platforma ZOOM
CZAS TRWANIA:
6 godzin dydaktycznych
czwartek: 17:00 - 20:00
piątek: 17:00 - 19:00
ADRESACI SZKOLENIA:
Szkolenie skierowanie jest do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej oraz nauczycieli przedszkolnych grup „0“, a także pedagogów szkolnych i wszystkich pozostałych zainteresowanych tych tematem.
CELE SZKOLENIA:
- zapoznanie z pojęciem nadmiernych i specyficznych trudności w uczeniu się
matematyki; - poznanie przyczyn trudności dziecka w uczeniu się matematyki;
- poznanie sposobów planowania pomocy dziecku z nadmiernymi/specyficznymi
trudnościami w uczeniu się matematyki; - poznanie sposób wprowadzania pojęć matematycznych, dostosowany do potrzeb i możliwości ucznia/uczennicy;
- poznanie różnego rodzaju metod, sposobów, które ułatwiają dziecku uczenie się różnych pojęć matematycznych.
PRZEWIDYWANE EFEKTY:
Uczestnik potrafi:
dochodzić do przyczyn trudności w uczeniu się matematyki konkretnego dziecka;
napisać program pracy z dzieckiem;
zaplanować i przeprowadzić zajęcia z dzieckiem nastawione na rozwijanie określonych pojęć matematycznych.
Uczestnik zna:
przyczyny nadmiernych i specyficznych trudności dziecka w uczeniu się matematyki;
rodzaje trudności z jakimi borykają się dzieci;
sposoby wprowadzania pojęć matematycznych.
PROGRAM SZKOLENIA:
Zwyczajne, nadmierne i specyficzne trudności dziecka w uczeniu się szkolnej matematyki.
Przyczyny trudności dziecka w uczeniu się matematyki.
Specyfika pracy z uczniem/uczennicą z nadmiernymi trudnościami w uczeniu się matematyki na zajęciach szkolnych oraz na zajęciach korekcyjno - wyrównawczych.
Uczenie się nowych pojęć z matematyki oraz ćwiczenie umiejętności posługiwania się znanymi pojęciami - rola gier, zabaw, doświadczeń matematycznych.
Rola rozwoju różnych rozumowań w uczeniu się matematyki (klasyfikowanie, rytmy, operacyjne rozumowanie, myślenie przyczynowo - skutkowe, myślenie przez analogię).
Planowanie pracy z uczniem/uczennicą z trudnościami w uczeniu się matematyki. Jak skonstruować program pomocy dziecku?
Pomoce przydatne w pracy z dzieckiem z nadmiernymi trudnościami w uczeniu się matematyki.
KONTAKT W SPRAWIE SZKOLENIA:
e-mail: szkolenia@cwro.edu.pl lub telefon 579-751-245
Cena szkolenia obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, przerwę kawową, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
UWAGI:
Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia. Brak płatności nie jest jednoznaczny z automatyczną anulacją zgłoszenia. Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100 % ceny.Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Uwaga! Placówka Kształcenia Ustawicznego Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) pod numerem ewidencyjnym: 2.14/00195/2021 oznacza to możliwość finansowania szkoleń dla osób bezrobotnych przez Urząd Pracy.
Przed szkoleniem Uczestnik otrzymuje bezpośredni link do szkolenia.